Hot mama-bloggen

En 27-årig trebarnsmammas väg till fitnesskroppen.

Fuck the scale!

Kategori: Resultat

 
Hoppade upp på vågen imorse, och den stod på 76,5, till mina 174 centimeter. Men nu tänker jag lite så här. Visst kan jag fortsätta väga mig och notera gram hit och gram dit. Eller så kan jag ändra strategi. 
 
Det är så här, att jag har köpt en ny bikini inför sommaren. Och den vill jag ju gärna ska sitta jävligt snyggt. Jag valde storlek 80B, och den sitter liiite tajt runt överkroppen, så förhoppningsvis blir den perfekt till sommaren. Jag valde storlek 40 i trosor och de satt ganska bra. 
 
Men det här är min tanke. Om jag istället för att väga mig, lägger upp bilder av mig själv i bikinin, antingen vecko- eller månadsvis, fram till typ juni/juli, så kommer jag istället SE precis vad som händer med kroppen, istället för att störa mig på att vågen inte visar mindre. 
 
För jag vet ju att jag har omfördelat vikt. Fått mer muskler. Mindre fett. So here goes. The bikini shall reveal the truth haha...
 
Jag är väl hyfsat nöjd med mitt utseende, men har lite love handles på sidorna som jag vill bli av med, vill fasta till rumpan lite osv. Vill i princip se ut som jag gör fast i lite mindre, fastare skala haha. Svårt att förklara =) Men jag kör vidare så får vi se om det syns någon skillnad snart =)
 
 
 
 

Kommentarer

  • Ebbe säger:

    looking good ^^

    Svar: Haha tack Ebbe :D Inte riktigt nöjd än som sagt, men blir man nånsin det? :P
    Kristina

    2014-03-01 | 01:18:39
    Bloggadress: http://ebbewaxin.deviantart.com
  • Ebbe säger:

    Strävan efter perfektion är en evig resa.

    2014-03-03 | 11:54:34
    Bloggadress: http://ebbewaxin.deviantart.com

Kommentera inlägget här: