Hot mama-bloggen

En 27-årig trebarnsmammas väg till fitnesskroppen.

Dagens mat, 27/1-2014

Kategori: Kost

Glömde väga mig idag på morgonen! Illa ;) Kom på det efter att jag hade ätit frukost, och då är det ju försent. Kan ju inte väga mig då heller hehe ;) Så får väga mig imorrn och återkomma då. Vidare till vad jag kommer äta idag.
 
Frukost: Kesella med vaniljyoghurt och ekologisk müsli
 
Lunch: Fullkornspasta med tonfisksås
 
Mellis: Banan- och kesellasmoothie
 
Middag: (Samma som lunchen)
 
Träning: Cardio Party, Mix 2, 45 minuter
 
Kvällsmat (efter träningen): En proteinshake
 
Tankar om dagen: Mycket protein, nyttig mat och ett svettigt pass på det. Har druckit bra med vatten och tagit mitt cla. Känns bra att vara tillbaka efter en helg som var lite onyttig ;) 
 
Lördagen blev det både hamburgertallrik, chips och lösgodis, och på söndagen så blev det hemgjorda hamburgare (dock inget godis). Så nu är det bara att köra hårt igen =)) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: